ponedjeljak, 12. ožujka 2018.

Bereket zadnje trećine noći

Primjetio sam da je moj kolega sa posla već duže vrijeme tužan pa ga upitah u čemu je problem, a on odgovori: 
“Već sam duže vrijeme u braku, ali ne mogu dobiti dijete… Bio sam kod dosta doktora bezuspješno, imaš li kakvo riješenje?”
Odgovorio sam mu da ću mu ispričati jednu priču koju sam čuo od jednog pouzdanog brata.
Jedan čovjek je ušao u džamiju u vrijeme kada nije bio namaz te ga primjeti neki stariji čovjek i vidi kako je tužan. Prišao mu je i upita ga u čemu je problem.
On mu je odgovorio da je oženjen duže vrijeme te da ne može dobiti dijete, i da još nije našao lijeka za svoju situaciju.
Stariji čovjek mu je odgovorio da ima lijeka koji je pomalo težak, "ali tako mi Allaha u njemu je lijek" - reče mu.
Čovjek je želio čuti koji je to lijek, a stariji čovjek mu odgovori da se probudi sahat vremena prije sabah namaza. Da on i njegova žena prvo klanjaju noćni namaz, a poslije traže oprost, jer Allah, dž.š., kaže:
“Tražite od Gospodara svoga oprosta jer On, doista mnogo oprašta; On će vam kišu obilnu slati i pomoći će vas imanjima i sinovima, i daće vam bašće, i rijeke će vam dati” (Nuh 10-12)
Taj čovjek je uradio onako kako mu je rekao stari čovjek te su se za ubrzo pojavili znakovi trudnoće kod njegove žene.
Nakon mjesec dana od kako sam mu ispričao ovu priču vidio sam svoga prijatelja veselog i vedra lica pa sam ga upitao šta se desilo. On mi je odgovorio kako mu je žena trudna zahvaljujući mome savjetu te kako je savjetovao jednog svoga prijatelja koji je oženjen tri godine no također nije imao djece. Sad mu je žena trudna i dove za tebe.
Braćo i sestre ako želite sreće, nafake i potomstvo samo klanjajte noćni namaz i činite istigfar.

0 komentari

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

 
© Riznice korisnog znanja
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top